استراتژی سئو به زبان ساده

سئو چیست؟+5 نکته طلایی سئو SEO سئو به زبان ساده

سئو و بهینه‌سازی سایت یکی از ابزارهای موجود برای رشد در بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود. ابزارهای دیگری همچون شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و یا تبلیغات بنری نیز در بازاریابی تاثیرگذار خواهند بود، اما هیچ یک به اندازه سئو، شما را در معرض کاربران هدف قرار نمی‌دهد. سعی کنید از کلماتی که هم کانسپت کلمه کلیدی مقاله هستند، در هدینگ‌ها استفاده کنید تا به این طریق به سئو سایت و صفحه خود کمک کنید. این کار سبب می‌شود درصورتی که کاربر یکی از تایتل‌های شما را جستجو کرد، شما هم به عنوان پیشنهاد به کاربر نمایش داده شوید. استفاده از هدینگ‌ها اصول و قواعد خاص خود را دارد که در محتوایی جامع به توضیح آن پرداخته‌ایم. ناوبری صفحات یا به اصطلاح بردکرامب، یک تکنیک ناوبری است که برای کمک به موتورهای جستجو و کاربران، در درک رابطه بین صفحات استفاده می شود.

هدف اصلی این شرکت، آموزش روش‌های انجام سئو به‌صورت کاملاً عملی و تخصصی است تا علاقه‌مندان بتوانند بدون مشکلات احتمالی، سئوی سایت‌های خود را بهتر کنند و در نتیجه، به یک سایت کاربرپسند و باکیفیت برسند. در این مرحله هدف این است که ببینیم مخاطبان هدفمان به‌دنبال چه چیزی هستند؟ احتمالاً شما هم که الان مشغولِ خواندن این متن هستید، عبارتی مثلِ «نحوه انجام سئو» را در گوگل سرچ کرده‌اید و وارد این صفحه شده‌اید. کارشناسان تهران سایت، برای اعمال استراتژی اصولی سئو با هدف و کلمات کلیدی تعیین شده، اطلاعاتی متنی و تصویری سئو را تهیه می‌کنند. لذا بعد از تهیه، قرار دادن آن‌ها در یک صفحه اختصاصی از سایت، لازمه استراتژی سئو داخلی است. متخصصان سئو تهران سایت، مطابق با نیاز کاربر و اطلاعاتی که از آنان برای طراحی سایت دریافت کرده‌اند، یک یا چندین هدف را برای سایت تعیین می‌کنند.

بدیهی است که نتایج سئو با گذشت زمان رشد یا کمی سقوط خواهد داشت و این عامل به دلیل رقابتی است که بین شما و رقبا رخ می دهد، پس نگران نباشید و به سئو به چشم یک رقابت بی انتها نگاه کنید. در این مطلب از فرصت پلاس به بررسی مراحل سئو سایت به صورت کامل پرداختیم. بسیاری از افراد هنوز به اهمیت تصاویر و تگ آلت یا متن جایگزین پی نبرده‌اند. اما لازم است بگوییم که امروزه تصاویر و محتوای بصری نقش مؤثری در جذب کاربر دارند. همانطور که استقبال از اینستاگرام به دلیل تصاویر و ویدیو زیاد است، یک سایت با کیفیت و محصول محور نیز با تصاویر خود می‌تواند مشتریان زیادی را جذب کند. وجود شغل سئو در سازمان‌های غیرانتفاعی به آن‌ها کمک می‌کند دید آنلاین خود را افزایش داده و اهداکنندگان و داوطلبان بیشتری را جذب کنند.

موتورهای جستجو خزنده های وب را برای یافتن صفحات جدید و ثبت اطلاعات صفحات به وب سایت ها ارسال می کنند. ما گاهی اوقات این خزنده های وب را «عنکبوت»، «ربات» یا ربات گوگل می نامیم. هدف خزنده های موتورهای جستجوگر کشف صفحات وب جدید موجود و بررسی دوره ای محتوای صفحاتی است که قبلاً از آنها بازدید کرده اند تا متوجه شوند که آیا تغییر کرده و یا به روز شده اند. حالا که می دانیم سئو چیست باید بدانیم در هنگام استفاده از یک موتور جستجو برای جستجوی پولی و ارگانیک، هر دو نیاز به وارد شدن یک کلمه کلیدی توسط کاربر دارند. بنابراین شما باید برای جستجوی ارگانیک و جستجوی پولی تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید.

کلاه سفید یعنی برای بهینه‌سازی سایت از روش‌هایی استفاده کنید که کاملا مطابق با استانداردهای گوگل هستند. رسیدن به نتیجه به کمک سئو کلاه سفید زمان‌بر است؛ اما هنگامی که به نتیجه برسید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که جایگاه‌تان تضمین‌شده خواهد بود. هر صفحه وبلاگ (پست بلاگ) باید دارای مقالاتی مطابق با موازین موتور جستجو باشد. تولید محتوا فقط نوشتن متن جذاب نیست؛ فرمت مناسب تیترها، لینک‌سازی داخلی با انکرتکست جذاب و سِیر محتوایی بی‌نقص نیز جزو ملزومات کار هستند. بگذارید از همین ابتدا یک موضوع را کامل شفاف کنیم؛ طی این مطلب هرگاه به موتور جستجو اشاره کردیم، منظور همان گوگل است.

با هماهنگ کردن تاکتیک های سئو خود با این هدف، نتایج مثبتی خواهید دید، حتی اگر به طور کامل در مورد جزئیات پیچیده الگوریتم های موتور جست و جو به روز نباشید. پیدا کردن دقیق جامعه هدف می‌تواند موضوع اصلی محتوای سایت شما را پیدا کند، اگر دقیقا ندانید که قرار است برای چه کسانی محتوا تولید کنید اصلا چگونه می‌خواهید وارد پروسه تحقیق کلمه کلیدی، تولید محتوا و …. ؟ با مشخص کردن دقیق جامعه هدف کسب و کارتان خصوص در سئو سایت فروشگاهی و شناخت دقیق از پرسونای مخاطب هدف‌تان می‌توانید زودتر سیب چرخان بلند پروازی‌تان در آسمان مارکتینگ را نشانه بگیرید. برای اینکه محتوای شما هم برای مخاطبان و هم برای گوگل جذاب باشد، کلمات کلیدی باید علاوه بر متن اصلی، در بخش‌های مهم صفحه مانند عنوان، توضیحات متا، تیترها و متن ALT تصاویر به‌کار بروند. مهم است که این کار به‌صورت متعادل انجام شود؛ استفاده بیش‌ازحد از کلمات کلیدی می‌تواند به خوانایی متن آسیب بزند و حتی باعث جریمه شدن صفحه توسط گوگل شود.

خرید رپورتاژ، ساخت بک‌لینک، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از جمله مهم‌ترین اقدامات سئو خارجی می‌باشد. سعی کنید باترفند و تکنیک‌هایی که در قسمت بالا آموزش داده‌ایم، محتوای خود را برای گوگل و کاربران بهینه نمایید. پیج آتوریتی به قدرت و اعتبار یک صفحه نزد موتورهای جستجو و نتایج SERP اشاره دارد. سئو چیست؟ سوالی است که امروزه درصد بالایی از جستجوی کاربران به خود اختصاص داده است. شما باید بتوانید به‌طور منظم پیشرفتتان را اندازه گیری کرده و از آن گزارش تهیه کنید.

در کنار تولید و انتشار محتوای جذاب، شما باید تکنیک‌های سئو را روی سایتتان پیاده کنید، رقبایتان را تحلیل و محتواهایی که منتشر کرده‌اید را هم بررسی کنید؛ به همه‌ی این فرایندها در اصطلاح مراحل SEO گفته می‌شود. خدمات تدوین استراتژی سئو سایت شامل استراتژی سئو محتوا، استراتژی سئو داخلی و خارجی و سئو تکنیکال می‌باشد. در شرکت تهران سایت خدمات سئو سایت بصورت حرفه ای و تضمینی انجام می‌شود. برنامه ریزی سئو، نقشه و مسیر راه سئو، اولین قدم در شروع بهینه سازی و حضور در صفحه یک گوگل است. اگر سئوکار دارید یا خودتان شخصی سایتتان را سئو می‌کنید و نیاز به برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت توسط یک متخصص سئو دارید تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید این خدمات برای شما بهترین است.

کاربر وارد لینک های نمایش داده می شد اما نتیجه ای که دنبالش بود نمی گرفت. با ابزار KWFinder می‌توانید به‌سادگی یک کلمه کلیدی وارد کرده و مکان دقیق و زبان موردنظر خود را مشخص کنید. هرچند ایران در لیست کشورها قرار ندارد، خوشبختانه زبان فارسی پشتیبانی می‌شود. این کلمات توسط کاربرانی استفاده می‌شوند که در مرحله مقایسه و بررسی هستند و هنوز تصمیم نهایی برای خرید نگرفته‌اند. برای مثال «مقایسه تلویزیون سونی و سامسونگ»، «بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴» و «بررسی ایرپاد پرو ۲» از این نوع کلمات کلیدی هستند.

می تواند از طریق یک سیستم مدیریت محتوا مانند WordPress، Wix، Drupal، Joomla، Magento یا Shopify و یا لاراول انجام و مدیریت شود. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای بهبود فرآیند بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) دانست. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. سئوی فنی با معماری بک‌اند (Back-End) فروشگاه اینترنتی سروکار دارد و به جنبه‌هایی از سئو مثل کدگذاری، خزش و نمایه‌گذاری می‌پردازد که روی رتبه‌بندی وب‌سایت در موتورهای جستجو تأثیربسزایی دارند. در ادامه نگاهی به مواردی که در بهبود سئو فنی تأثیرگذار است خواهیم داشت. همانطور که گفته شد، با توجه به اینکه سئو ابعاد مختلفی مانند سئو داخلی، خارجی، تکنیکال و غیره دارد، استراتژی سئو نیز دارای جزئیات زیادی است و برای تدوین آن، نیاز داریم تا مراحل گوناگونی را طی کنیم.

این موتورها با خزیدن، شاخص‌گذاری و رتبه‌بندی محتوا کار می‌کنند تا به کاربران بهترین پاسخ‌ها را ارائه دهند. درواقع سئوی تکنیکال را باید زیربنای روند بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو در نظر گرفته و آن را در اولویت قرار دهید تا دیگر فعالیت‌های سئوی سایت نتایج پربارتری به همراه داشته باشند. از نظر بازگشت سرمایه (ROI)، اندازه گیری نرخ بازگشت سرمایه در جستجوی پولی بسیار ساده تر است. به این دلیل که گوگل داده‌های کلمه کلیدی در سئو بیشتری را ارائه می‌دهد که می‌توانید در Google Analytics جمع‌آوری کنید. با این حال با جستجوی پولی، نرخ بازگشت سرمایه می تواند در طول زمان دچار رکود یا کاهش شود. با سئو ارگانیک، اندازه گیری بازگشت سرمایه کمی سخت تر است، اما اغلب با گذشت زمان بهبود می یابد و در دراز مدت می‌تواند بازده سرمایه‌گذاری بسیار خوبی را ارائه کند.

از سوی دیگر ربات‌های گوگل باتوجه به این لینک‌ها، صفحات جدید بستر وب را پیدا می‌کنند. در مورد لینک‌ و اتواع لینک‌سازی در ادامه همین مقاله “سئو سایت چیست” به طور کامل توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. لینک‌های ساخته شده می‌توانند به صفحات داخلی سایت یا وبسایت‌های دیگر آدرس‌دهی کنند. وظیفه شما به عنوان یک سئوکار این است که مطمئن شوید موتورهای جستجو به خوبی می‌توانند سایت را بررسی و آنالیز نمایید. درآمد سئو کاران در ایران و خارج از کشور چگونه است؟ همانطور که در قسمت‌های بالاتر به آن اشاره کردیم، تمامی کسب و کارهای برای رشد و افزایش فروش اینترنتی نیاز به سئو دارند.

قدرت دامنه معیاری است که میزان اعتبار و نفوذ یک وب‌سایت را در نتایج موتورهای جستجو اندازه‌گیری می‌کند. شغل سئو به شرکت‌های B2B کمک می‌کند تا حضور آنلاین خود را افزایش داده و شرکای تجاری یا مشتریان بالقوه خود را جذب کنند. با بهینه‌سازی سایت و محتوای خود، شرکت‌های B2B می‌توانند سرنخ ایجاد کرده و خود را به عنوان رهبران صنعت معرفی کنند. ایرادات فنی سایت موانعی هستند که به طور نامحسوس جلوی رشد سایت شما را می‌گیرند. بدین ترتیب ممکن است تلاش زیادی برای لینک سازی خارجی سایت انجام دهید اما باز هم نتوانید رتبه‌های بالایی به دست آورید. از جمله نتایجی که در اثر مشکلات فنی برای سایت شما ایجاد می‌شود، خزش‌نشدن و ایندکس‌نشدن صفحات و تاثیر منفی روی تجربه کاربری سایت است که جلوی رشد سایت شما را در نتایج جستجو می‌گیرند.

آموزش سئو فرآیند یادگیری و آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. این حوزه شامل درک نحوه کار موتورهای جستجو، شناسایی مخاطبان هدف و کلمات کلیدی، بهینه سازی محتوای وب سایت و بهبود رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو است. این آموزش را می‌توان از طریق دوره‌های آنلاین، کارگاه‌ها، سمینارها یا به صورت خودآموز با استفاده از منابعی مانند وبلاگ‌ها، فیلم‌های آموزشی و کتاب‌های الکترونیکی دریافت کرد. برای بهبود سئو وب‌سایت و کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو، لازم است تا استراتژی سئو مشخصی داشته باشیم. استراتژی سئو سایت باید بر تحقیق کلمات کلیدی، بهینه‌سازی محتوا، لینک سازی داخلی و خارجی، بهبود سرعت بارگذاری صفحات و موارد دیگر متمرکز شود.

هر بار که کلمه موتور جستجو را از من در مقالات و آموزش های ویدیویی می شنوید ، منظورم گوگل است. بطور خلاصه موتور های جستجو ، با توجه به قوانین متغیر خود ، هر ۱۲ الی ۲۴ ساعت یک بار تمام صفحات موجود در وب را بررسی و یک نسخه از آن را ذخیره می کنند. با وجود اینکه نکات ریز سئو یعنی استراتژی های اصلی گوگل برای نمایش سایت ها هرازگاهی تغییر می کند ، هسته اصلی آن ثابت است و با توجه به سایت ها و تکنولوژی فعلی تغییر نخواهد کرد. ➕ مهم ترین فایده و مزیت سئو این است که با بکارگیری آن ، یک سایت می تواند بصورت رایگان در گوگل رتبه گرفته و خود را به دیگران معرفی کند. میلیون سایت به زبان های مختلف در تمام دنیا برای یک هدف واحد یعنی دیده شدن در اینترنت تلاش می کنند.بنابراین سئو شغل سختی است ؛ شاید سئو سخت ترین بخش از یک کسب و کار اینترنتی باشد. سرانجام تعداد صفحات وب آن قدر بالا رفت که نمی شد با یک مقاله ساده به رتبه 1 صفحه اول رسید.

تایتل یا عنوان یک صفحه بسیار اهمیت دارد، چرا که می‌تواند کاربر را متقاعد کند که روی سایت شما کلیک کند یا خیر. به عنوان یک صفحه که گوگل در نتایج SERP به کاربران نمایش می‌دهد، متاتایتل می‌گویند. درصورتی که پلتفرم سایت شما از نوع وردپرسی است، می‌توانید این قسمت را با استفاده از افزونه یوست مدیریت کنید، در غیراینصورت از برنامه‌نویس کمک بگیرید و به گوگل بگویید که چه عنوانی به کاربران نمایش دهد. توجه کنید که کیفیت را در اولویت قرار دهید و از بهینه‌سازی شدید تصاویر خودداری نمایید. به عنوان مثال در یک سایت فروشگاهی، در هنگام خرید تصاویر، از اولویت بالایی برای کاربر برخوردار است و نباید به بهانه افزایش سرعت، کیفیت را شدیدا کاهش دهیم.

سایت مپ به خزنده‌های گوگل کمک می‌کند تا تمام صفحات سایت شما را شناسایی کنند. اگر از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرده‌اید، پلاگین‌هایی مثل Rank Math SEO یا Yoast SEO، علاوه بر اینکه در مراحل سئو سایت به شما کمک می‌کنند، امکاناتی هم برایِ ایجاد سایت مپ به شما ارائه می‌دهند. یکی از بهترین سرمایه گذاری ها برای یک کسب و کار، دریافت خدمات سئوی وبسایت است اما قیمت سئو هم باید مد نظر قرار گیرد. معمولاً قیمت سئو بر اساس خدمات سئو ارائه شده، میزان رقابت در حوزه مورد نظر، تعداد کلمات کلیدی، وضعیت فعلی در گوگل، میزان زمان مورد نظر و … مشخص می شود. سئو (Search Engine Optimization) یا بهینه‌سازی موتور جستجو، فرآیندی است که به سایت شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو در رتبه‌های بالاتر قرار بگیرد. Semrush یکی از قدرتمندترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است که امکانات گسترده‌ای برای سئو و بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهد.

مواردی مثل برنامه‌نویسی بک‌اِند، نحوه مصرف منابع سرور، سایت‌مپ XML و همچنین تسهیل خزش موتور جستجو در این شاخه انجام می‌شوند. اگر قصد تهیه لینک خارجی را دارید، حتماً سایت‌های معتبر و سالم را انتخاب کنید. از دیگر اقدامات در سئو آف-پیج می‌توان به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، همکاری با اینفلوئسرها یا حتی تبلیغات سنتی (بنر در سطح شهر) اشاره کرد. بله، الگوریتم‌های گوگل به‌طور مداوم تغییر می‌کنند و این تغییرات می‌توانند بر رتبه‌بندی سایت‌ها تاثیر بگذارند. تیم هورمند همواره در جریان آخرین تغییرات الگوریتم‌ها است و به‌طور مداوم استراتژی‌های سئو را به‌روز می‌کند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما با استانداردهای جدید مطابقت دارد. بله، تیم هورمند علاوه بر انجام پروژه‌های سئو، پشتیبانی دائمی و مشاوره‌های پس از انجام پروژه را نیز ارائه می‌دهد.

استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین برای گرفتن بک‌لینک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو به شمار می‌رود. رپورتاژ آگهی اگر به شکلی صحیح و متناسب با لحن هر رسانه نوشته شود تأثیرگذار است و رعایت تمام اصول و معیارهای انتشار رپورتاژ آگهی مناسب به صرف هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. به همین دلیل، بهتر است برای انتشار رپورتاژ آگهی از پلتفرمی مانند پلتفرم «نشریلا» استفاده کنید که محتوای مناسب رپورتاژ آگهی را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه تولید و منتشر می‌کند. نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات نیز به شما کمک می‌کند. آموزش سئو برای هرکسی که می‌خواهد یاد بگیرد چگونه یک وب سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کند، ترافیک وب سایت را بهبود بخشد و رتبه سایت را افزایش دهد، مناسب است. این افراد می‌توانند صاحبان وب سایت، وبلاگ نویسان، بازاریابان دیجیتال، نویسندگان محتوا، صاحبان مشاغل و افراد علاقه‌مندی که می‌خواهند به عنوان متخصص سئو فعالیت کنند، باشند.

اگر می‌خواهید بدون رعایت قوانین گوگل و از طریق سئو کلاه سیاه مسیر صد ساله را یک شبه طی کنید، باید بگوییم که به زودی از مسیر منحرف خواهید شد. یکی دیگر از مراحلی که برای سئو سایتتان باید در نظر داشته باشید، تحلیل نتایج و داده‌های سایت است. ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ آوادیس تیمی متشکل از طراحان، برنامه نویسان وب و کارشناسان بازاریابی دیجیتال هستیم. با استفاده از جدیدترین راه حل های مبتنی بر وب و جدیدترین تکنولوژی ها و ترندهای روز فناوری، به رونق کسب و کار شما کمک می کنیم. شرکت ها برای افزایش دید آنلاین به ترافیک ارگانیک متکی هستند و زمانی که کار می کند، از مزایای سئو به عنوان یک استراتژی کم هزینه بهره مند می شوند. اگر از هیچ شروع می کنید – یعنی فقط شروع به استفاده صحیح از سئو کرده اید – پس متواضع باشید اما جاه طلبی هم داشته باشید.

برای اینکه بتوانیم سرعت سایت خود را بالا ببریم نیاز به یک سرور یا هاست مناسب با فعالیت سایتمان است. برای انتخاب سرور، لازم است تحقیقات زیادی انجام داده و مناسب‌ترین سرور موجود را انتخاب کنید. سئو دائماً در حال تکامل است و برای موفقیت در این زمینه، وب‌مسترها باید به‌روز باشند و استراتژی‌های خود را با تغییرات الگوریتم‌ها وفق دهند. این تاریخچه نشان می‌دهد که سئو فقط درباره کلمات کلیدی نیست، بلکه درباره فراهم کردن بهترین تجربه برای کاربران و ایجاد اعتماد در موتورهای جستجو است. برای مثال شما باید کلمات کلیدی هدف سایتتان، جایگاهی که برای هرکدام درنظر گرفته‌اید و میزان ورودی تخمینی از هر کدام را تعیین کنید.

با لینک‌سازی خارجی، شما از سایت‌های دیگر به محتوای خودتان لینک می‌دهید. این کار باعث می‌شود که اعتبار و اهمیت محتوای شما در نظر موتورهای جستجو افزایش یابد. برای انجام لینک‌سازی خارجی، می‌توانید از وب‌سایت‌های مختلفی که برای بلاگ‌نویسی طراحی شده‌اند، استفاده کنید. با ارسال پست مهمان در وب‌سایت‌های مرتبط با حوزه کاری خود، می‌توانید به محتوای خودتان لینک دهید. در تدوین استراتژی سئو سایت، روش‌های سه‌گانه مورد استفاده قرار می‌گیرند تا سئو در طراحی یک سایت حرفه‌ای، با نظم و قائده‌ای مشخص، مورد استفاده قرار بگیرد. انواع تدوین استراتژی شامل سئو داخلی سایت، سئو خارجی سایت و سئو تکنیکال می‌باشد.

هرچقدر لحن بیان یک محتوا ساده‌تر و خودمانی‌تر باشد، فهم و درک آن از جانب مخاطب بیشتر می‌شود. در عین حال باید سبک و خواسته برند حفظ شده و محتوایی مناسب با نیاز آن تولید شود. آژانس های املاک به کمک شغل سئو می‌توانند دید آنلاین خود را بهبود داده و خریداران یا اجاره‌کنندگان بالقوه بیشتری را جذب کند. آژانس‌های املاک و مستغلات با بهینه‌سازی وب‌سایت و فهرست املاک خود، می‌توانند به مخاطبان بیشتری دست یافته و شانس خود را برای بستن معاملات افزایش دهند. این مراحل باید به صورت مداوم و با دقت انجام شوند تا وب‌سایت در نتایج جستجو بهتر دیده شود و ترافیک بیشتری جذب کند.

اگر شما در طول زمان نیاز به تغییرات یا به‌روزرسانی‌های جدید داشته باشید، تیم ما همواره آماده است تا به شما کمک کند و سایت شما را در وضعیت بهینه نگه دارد. موتور جستجو و قوانینی که با آن کار می کند قطعا مهم ترین درس هایی هستند که یک مدیر سایت یا سئو کار باید بلد باشند. سئو خارجی عبارت است از نمایش لینک های سایت شما در سایت ها ، نرم افزار ها و وبسرویس ها. سئو داخلی به تمام تکنیک ها و فنونی گفته می شود که شما بعنوان سئو کار در صفحات سایت خود پیاده سازی می کنید. این کلمات معمولاً نرخ تبدیل بالایی دارند و به‌طور مستقیم منجر به فروش یا اقدام مشخصی می‌شوند. استفاده صحیح از آن‌ها در صفحات محصول و لندینگ‌پیج‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش فروش داشته باشد.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/