چگونه درآمد ادمین اینستاگرام را در فصول مختلف تغییر دهیم؟2020-09-23
میزان درآمد و حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟
به طور کلی فردی که وظیفه مدیریت، نظارت، اعمال تغییر، به روز رسانی و ارتباط با بازدیدکنندگان را برعهده دارد، ادمین اینستاگرام نامیده می شود. در واقع این فرد پیج اینستاگرام را مدیریت کرده و اقدامات لازم جهت افزایش تعداد بازدیدکننده و بهبود جایگاه در این شبکه اجتماعی پرطرفدار انجام می دهد. حالا که با کلیات بحث مدیریت پیج اینستاگرام آشنا شدید، باید وظایف اصلی ادمین اینستاگرام را نیز بدانید. در بخش قبلی، من برخی از مهارتهایی که ادمین به آنها نیاز دارد را توضیح دادم. کمپین منیجر یا ادمین فروش باید بتواند کمپین های موفق فروش برگزار کند.
مثلاً اگر پیجی فالوور فیک اضافه نکرده باشد و نرخ تعامل بالایی هم داشته باشد، نشاندهندهی این است که این پیج، بسیار قوی است و توانسته کارش را به خوبی انجام دهد. شما به عنوان ادمین یک پیج، باید بتوانید نرخ تعامل پستها و به طور کلی نرخ تعامل پیج را افزایش دهید. برای آشنایی با روشهای افزایش نرخ تعامل، پیشنهاد میکنم مقاله «اینگیجمنت ریت اینستاگرام چیست؟» را حتماً ببینید.
فالوور چیست و انواع فالوورهای اینستاگرامی
با استفاده از این ابزارها و استراتژیهای نوین، میتوانید محتوای جذاب، خلاقانه و اثرگذار بسازید که به راحتی شما را از دیگران متمایز کند. شما به عنوان یک ادمین پاسخگویی فقط وظیفه دارید که به دایرکتها و کامنتها پاسخ دهید و تمام مشتریان را در مسیر سفارش و خرید راهنمایی کنید. مثلاً در قسمت تنظیمات مربوط به کامنتها، میتوانید کلماتی را تعیین کنید که اگر در کامنتی، این کلمات وجود داشت، کامنت به صورت خودکار حذف شود.
او تنها به افزایش فالوور اکتفا نمیکند؛ بلکه با طراحی پروفایلی یکپارچه و استراتژی محتوایی منسجم، هویت منحصر به فردی برای برند میسازد که در ذهن مخاطبان باقی بماند. او از روان شناسی رفتار مشتری برای طراحی کمپین هایی استفاده میکند که مشتریان را به اقدام (مثل خرید یا اشتراک گذاری) ترغیب کند. مثلاً با ایجاد حس فوریت (Urgency) در تبلیغات، نرخ تبدیل را افزایش میدهد. البته تمام این وظایف همیشه بر عهدهی یک نفر نیست، بلکه چند ادمین با همکاری یکدیگر در این مسیر پیش میروند.
متوجه شدیم که درآمد ادمین اینستاگرام ماهانه چیزی وجود 3 تا 10 میلیون تومان است که با توجه به مهارت هایی که شخص مورد نظر دارد، این مقدار درآمد متفاوت می باشد. پس آن شخص به عنوان مدیر پیج اینستاگرام باید یک برنامه ریزی مشخص و هدف گذاری درست داشته باشد تا مخاطبان بیشتری برای کسب و کار اینترنتی مورد نظر کسب کند تا بتواند اعتماد صاحب پیج را به دست بیاورد. ادمین اینستاگرام به عنوان یکی از کارهای در منزل پولساز و بدون سرمایه به حساب می آید. اگر بخواهید درآمد بالاتری از طریق ادمین شدن پیج اینستاگرام به دست بیاورید، باید مدیریت چند پیج را همزمان به عهده بگیرید. اگر این کار را انجام دهید، روزانه زمان بیشتری باید برای طراحی پست و استوری بگذارید.
بهتر است تا عبارت ” استخدام ادمین اینستاگرام ” را در گوگل جستجو نموده تا میزان نیاز به ادمین حرفه ای اینستاگرام را مشاهده نمایید. آموزش نحوه کار با اینستاگرام قبل از ورود به فعالیتهای حرفهای به افراد این امکان را میدهد که با پیجهای بزرگ و رقبای قدرتمند به خوبی رقابت کنند. ادمین تدوینگر ویدیوهای اینستاگرام، مسئول ویرایش ویدیوها، صداگذاری ایجاد افکت، زیرنویس و لوگو خواهد بود. همانطور که از نام این نوع ادمین برمیآید، مسئولیت اجرای تبلیغات و همکاریها با پیجهای مختلف برای ترویج محصولات و خدمات پیج اصلی را بر عهده گرفته است. برای جذب فالوور واقعی، باید محتوای باکیفیت تولید کنید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، از هشتگهای مرتبط استفاده کنید و با سایر پیجها همکاری کنید.
از آن گذشته لازم است اطلاعات جامعی را در مورد جنسیت و ساعات آنلاین بودن مخاطبان هدف به دست بیاورد. یک ادمین حرفه ای با تحلیل شاخصها و گزارشهای موجود در ابزارهای آنالیز می تواند درصد موفقیت یک پیج را تا حد زیادی افزایش دهد. البته برای کاهش خطرات این کار میتوانید قراردادی تعیین کنید تا از رخداد خطرات احتمالی بکاهید. در اینستاگرام برخلاف اپلیکیشنهای دیگر نمیتوانید دسترسی ادمینها را مدیریت کنید، به همین خاطر توصیه میشود قبل از همکاری قرارداد سفت و سختی ببندید و حتی با ادمین خود چندین جلسه حضوری داشته باشید.
درست مانند یک شرکت یا سازمانی که یک مدیر کل دارد و یک سری مدیر برای بخشهای مختلف شرکت. اگر شماهم میخواهید شغلی با کمترین سرمایه و دردسر داشته باشید، تا انتهای این مطلب از اینبو را دنبال کنید تا با این کسب و کار رویایی آشنا شوید. در صورتی که قصد دارید تا مدیریت پیج خود را انجام دهید، می توانید پکیج اینستاگرام را از لیدوما دریافت کنید. اگر ادمین یک یا چند پیج فروشگاهی باشید، احتمالاً در طول شبانهروز، دایرکتهای زیادی را در مورد قیمت برخی از محصولات دریافت میکنید. اما اگر برخی از تکنیکهای قانعکردن مشتری را یاد گرفته باشید، میتوانید او را قانع کنید تا خرید خود را انجام دهد. ۵- Zoho Social چیست؟یک ابزار مفید برای مدیریت حرفهای شبکههای اجتماعی و تحلیل دادهها.
میتوانید به عنوان بازاریاب وابسته با برندها و شرکتها همکاری کنید و لینکهای وابسته به محصولات آنها را در پستها و داستانهای خود قرار دهید. هر بار که کاربران از طریق لینک شما خرید میکنند، شما کمیسیون دریافت میکنید. ادمین باید از ابزارهای مدیریت محتوا استفاده کند تا مطمئن شود که هیچ پستی از دست نمیرود و روند انتشار محتوا به بهترین شکل ادامه پیدا میکند. این افراد به کسبوکارها کمک میکنند تا با جذب و نگهداری مخاطبان بیشتر، فروش خود را افزایش دهند و برند خود را در این شبکه اجتماعی محبوب گسترش دهند.
همچنین میزان زمانی که نیاز است به یک پیج اختصاص داده شود نیز بر روی تعیین حقوق ادمین اینستاگرام تأثیرگزار است. البته در بخشهای انتهایی این مقاله، تعرفه مدیریت اینستاگرام را به صورت تقریبی بررسی میکنیم. قرارداد مدیریت اینستاگرام و آگاهی از نکات مهم آن برای افرادی که قصد ورود به حوزه شغلی مدیریت اینستاگرام و فعالیت به عنوان ادمین اینستاگرام را دارند بسیار حائز اهمیت می باشد. پروسه آغاز همکاری با یک ادمین اینستاگرام، همانند سایر همکاری های کاری با عقد یک قرارداد بین طرفین کلید می خورد. معمولاً درآمد ادمین های اینستاگرام چیزی حدود ۴ میلیون تا ۸ میلیون یا بیشتر است و به تواناییهای ادمین اینستاگرام بستگی دارد تا با راهکارهای هدفمند، فالوور پیج را در جهت افزایش درآمد پیج بیشتر کند. انتخاب صاحبان پیج برای استخدام افراد غیرحرفهای جهت مدیریت پیج اینستاگرام، کمی سخت است و باید برای خود رزومه قوی و خوب داشته باشید.
اگر در یک حوزه خاص تخصص دارید، میتوانید خدمات مشاوره را در اینستاگرام ارائه کنید. میتوانید پستها، ویدیوها و مطالب آموزشی مرتبط با تخصص خود را به اشتراک بگذارید و از طریق درخواستها و نیازهای کاربران درآمدزایی کنید. این همکاری میتواند شامل انتشار پستهای تبلیغاتی، برگزاری قرعهکشی و مسابقات، نمایش محصولات و خدمات آنها و غیره باشد.
با بهرهبرداری از تخصص و دانش در موضوع خاص، ادمین میتواند بهترین راهکارها و استراتژیهای بازاریابی را برای کسب درآمد بیشتر از اینستاگرام بهکار بگیرد و به عنوان یک منبع درآمد پایدار و مطمئن مشهور شود. از جهت کارفرماها، تعیین حضوری بودن یا دورکار بودن ادمینهای اینستاگرام تأثیری بر تعیین معیارها و شرایط حقوقی دارد. اداره یک اکانت اینستاگرام در حضوری بودن، ممکن است نیازمند حضور در محل کار برای انجام برخی از وظایف و تعامل با تیم و همکاران باشد. حالا اینستاگرام بیشتر از قبل هوشمند عمل میکند و میتواند از طریق رباتهای خود و بازخورد کاربران بفهمد چقدر برای تولید محتوا وقت صرف کردهاید. هر چقدر که نرخ تعامل یک پست در همان ساعات اول بیشتر باشد، اینستاگرام آن پست را در بخش اکسپلور نمایش میدهد تا تعداد فالوورها افزایش یابد.
اما باید به این نکته توجه داشته باشید که مدیریت حرفهای یک پیج اینستاگرام نیازمند صرف زمان و انرژی زیادی است و ممکن است از سایر فعالیتهای شما باز بماند. یک ادمین اینستاگرام حرفه ای میتواند میان تیم های تولید محتوا، تبلیغات و روابط عمومی هماهنگی ایجاد کند. باتوجه به گسترش کسب و کارها در اینستاگرام و ایجاد پیجهای متنوع، تقاضا برای شغل ادمینی بسیار بالا است. بنابراین اصلا نگران این نباشید که چقدر طول میکد تا به عنوان ادمین استخدام شوید؛ زیرا کافیست تا اقدام کنید و در کمترین زمان صاحب شغل شوید. زمانی که پیج گسترش پیدا میکند و کاربران آن افزایش میابد، مدیریت آن دیگر کار یک نفر نیست و باید کارها را تقسیم کرد. شغل ادمینی به همین منظور ایجاد شد تا در مسیر مدیریت پیج به صاحبان آنها کمک کرده و روز به روز پیشرفت کنند.
ادمین Instagram فردی است که وظیفه به روز رسانی و مدیریت یک پیج را بر عهده میگیرد. این فرد میتواند مسئولیتهای متنوعی از جمله تولید و انتشار محتوای جدید، مدیریت تعامل با کاربران و تحلیل عملکرد پیج را انجام دهد. ادمین اینستاگرام میتواند خود صاحب اکانت باشد بدون اینکه از سوی صاحب پیج برای مدیریت آن استخدام گردد.
یک ادمین اینستاگرام باید از اطلاعات مناسبی در حوزه تولید محتوا، جذب فالوور و ایجاد کمپین های تبلیغاتی برخوردار باشد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی عوامل موثر بر درآمد ادمین اینستاگرام بپردازیم و به شما بگوییم که میانگین حقوق یک ادمین اینستاگرام در ایران چقدر است. درآمد ادمین اینستاگرام و آگاهی از میزان آن یکی از آن مواردی است که افراد علاقه مند به مدیریت اینستاگرام شدیدا به دنبال کسب اطلاعات درباره آن هستند. ادمین اینستاگرام شخصی است که مدیریت یک پیج اینستاگرام را به صورت حضوری یا دورکار در اختیار دارد.
با این حال، در بسیاری از موارد تمامی وظایف مدیریت پیج به یک نفر محدود نمیشود، بلکه ممکن است چندین ادمین، هرکدام مسئول بخش خاصی از فعالیتهای پیج باشند. این تقسیم وظایف به مدیریت بهتر و حرفه ایتر صفحه اینستاگرام کمک میکند. به وسیله داشتن مهارت برقراری ارتباط با کاربران، تولید محتوای خلاقانه صرف زمان کافی برای پاسخگویی به سوالات، نیازهای کاربران و تنظیم تقویم محتوایی میتوان به یک ادمین ماهر تبدیل شد. در هر صورت مهم است که یک ادمین Instagram موفق، پیج کاری اینستاگرام حرفهای و خوبی داشته باشد.
ادمین اینستاگرام باید توانایی نوشتن کپشنهای جذاب و تاثیرگذار را داشته باشد. این کپشنها باید بتوانند فالوورها را به تعامل وادار کنند و در عین حال پیام برند را به طور واضح منتقل کنند. با باور به قدرت رشد و یادگیری، در مسیر موفقیت و شکوفایی اینستاگرام همراه شوید.
نکات مهم مدیریت اینستاگرام مجموعه مواردی است که یک ادمین اینستاگرام باید بر آنها تسلط کامل داشته باشد چرا که می تواند بر درآمد وی تاثیر مستقیمی داشته باشد. درآمد ادمین در اینستاگرام تحت تاثیر چندین فاکتور قرار دارد که هرکدام بهطور مستقیم روی میزان حقوق آنها تاثیر میگذارند. در جواب این سوال باید بگوییم افراد و کسب و کار های زیادی در اطراف ما وجود دارند که با توجه به دیجیتالی شدن دنیای امروز سعی در گسترش کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام را دارند .
مدام در شبکههای اجتماعی حضور داشته باشید
برخی از ادمینها، استعداد خوبی در تعامل با اینفلوئنسرهای مختلف، سفارش تبلیغات به آنها، افزایش فالوور و فروش بالا دارند. علاوهبر آن، یک ادمین باید بودجه مناسبی برای تبلیغات در نظر بگیرد؛ بهطوری که با کمترین هزینه ممکن، بیشترین فالوور را جذب کند. بهطور کلی، میزان حقوق و مزایای ادمین اینستاگرام، بستگی به مهارتها و تواناییهای او در مدیریت پیج، نیازهای کارفرما یا صاحب اصلی پیج، تعداد فالوورهای پیج و… دارد.
مثلاً میتوانید ببینید که در هفته گذشته، چند نفر پیج شما را فالو و چند نفر آنفالو کردهاند. مشاهده و آنالیز دقیق این آمارها، باعث میشود که بدانید کجای کار مشکل دارد. میتوانید بفهمید که چه محتواهایی، با استقبال بیشتری مواجه شدهاند و در دفعات بعد، همان محتواها را تولید کنید. البته ابزارهای آنلاین زیادی نیز برای آنالیز پیج وجود دارند که میتوانید از آنها نیز استفاده کنید. البته ابزارهای ایرانی و خارجی زیادی هستند که به شما کمک میکنند تا بتوانید محتواها را در زمانهای مشخصی منتشر کنید.
به طور کلی یک ادمین با 2 سال سابقه کاری حقوقی بین 12 تا 15 میلیون تومان دریافت می کند و ممکن است این عدد با توجه به توانایی های ادمین بیشتر یا کمتر شود. اینکه در دایرکت، سفارشهای مشتریان را دریافت کند و به صورت منظم برای صاحب پیج ارسال کند. اما تصویر پروفایل، در اکثر موارد لوگوی کسبوکار یا تصویر شخص است و خیلی نباید آن را تغییر داد.
هدف ما رسیدن سریع شما به کسب درآمد و کمک به شماست تا به جای سعی و خطا و از دست دادن زمان سریع به یک ادمین متخصص تبدیل شوید. برای تبدیل شدن به یک ادمین اینستاگرام نیز باید روی کسب آموزش، مهارتهای مختلف و… تمرکز کنید. نکته مهم این است که پاسخ دادن به نظرات و پیامهای مخاطبان، بخش مهمی از این تعامل است و این پاسخ دادن یکی از وظایف اصلی ادمینهاست. اکنون به بررسی تمام وظایف یک ادمین اینستاگرام میپردازیم که توسط صاحب اصلی پیج به این افراد واگذار میشود. با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی اینستاگرام، میتوانید به عنوان یک تبلیغدهنده فعالیت کنید و بر اساس تعداد کلیکها و ترافیکی که به وبسایت یا صفحههای مشخصی هدایت میکنید، درآمد کسب کنید.
با توجه به اینکه اینستاگرام به یکی از پلتفرمهای اصلی برای فروش محصولات و ارائه خدمات تبدیل شده، داشتن یک ادمین حرفهای که بتواند پیج را بهخوبی مدیریت کند، امری ضروری به نظر میرسد. اگر هم میخواهید ادمین حرفهای اینستاگرام شوید، کافی است بسته تخصصی ادمین اینستاگرام را تهیه کنید. ما میخواهیم مطمئن شویم افرادی که به عنوان ادمین معرفی میشوند، مهارت کافی برای مدیریت و رشد یک پیج را دارند.
این ابزارها، اطلاعات کامل و تجزیه و تحلیل محتواهای منتشر شده در پیج را در اختیار ادمین قرار میدهد. سپس ادمین باید تجزیه و تحلیل کند که کدام محتوا بیفایده و کدام موثر است. همچنین ادمینها از این طریق میتوانند اطلاعاتی در مورد میانگین سن، جنسیت و زمان آنلاین بودن مخاطبان به دست آورند. درآمد این افراد با توجه به میزان مهارتهای آنها بهطور حدودی از 2 تا بیش از 45 میلیون تومان متغیر است.
{آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام» اینستاگرام چیست؟
|}اگر مدیریت پیج اینستاگرام را برعهده دارید، باید با این موارد آشنا شوید تا بعدا مشکلی از این بابت برایتان پیش نیاید. مثلاً شما به عنوان ادمین، نباید گوشی موبایلتان را در اختیار شخصی دیگری قرار دهید، چرا که احتمال دارد از پیجی که مدیریت آن را برعهده دارید، سوءاستفاده کند و یا اطلاعات آن را تغییر دهد. یکی دیگر از وظایف اصلی مدیر پیج اینستاگرام، نوشتن کپشن مناسب برای پستها است. به همین دلیل، ابتدا باید با تکنیکها و ترفندهای آن به خوبی آشنا باشید. متأسفانه خیلی از پیجها، زمان زیادی را صرف نوشتن کپشن نمیکنند، هر چند محتوای بسیار خوبی را تولید کرده باشند. شما به عنوان ادمین یک پیج اینستاگرام باید این مهارت را به خوبی یاد بگیرید.
به راحتی میتوان تنظیم کرد که یک پست، در چه روز و چه ساعتی منتشر شود. مثلاً من تنظیم میکنم که پست جدید پیجمان، ۵ روز بعد و رأس ساعت ۶ بعد از ظهر ارسال شود. این ابزار، به صورت خودکار این کار را انجام میدهد و پست مورد نظر، دقیقاً در همان زمان منتشر میشود. متأسفانه بسیاری از صفحات را میبینم که از هشتگها، به خوبی استفاده نمیکنند که در خیلی از موارد، باعث شادوبن شدن پیج میشود. ۴- Later چیست؟ابزاری برای زمانبندی پستها و مدیریت محتوای اینستاگرام.
مثلاً میتوانید بفهمید که چه کلمات یا چه تصاویری، میتوانند باعث افزایش فروش شوند. اگر میخواهید فالوورهای یک پیج در اینستاگرام را بالا ببرید، اولین و مهمترین کاری که باید بکنید، انتشار مداوم محتواست. ادمین باید در زمانی که مطالب بیشترین بازدید را دارند، آنها را منتشر کند. در واقع این شغل نیاز به آزمایش و تجزیه و تحلیل آماری دارد، یعنی ادمین با انتشار محتوا در ساعات مختلف روز به این نتیجه برسد که مطالب در چه زمانی بیشترین بازدید را دارند.
- {
- از آنجا که مدیریت پیج به عهده ادمین است، ما در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره ادمین اینستاگرام را به شما آموزش دهیم و نکاتی را پیرامون مدیریت پیج در اختیار شما قرار دهیم. |}
- همچنین، شما میتوانید از ابزارهای مختلفی که برای تحلیل عملکرد پستها و پیج خود استفاده میشوند، به بهترین شکل بهره ببرید.
- از جمله این مهارتها میتوان به شناخت الگوریتم اینستاگرام، تولید محتوای جذاب، تعامل با مخاطبان، تحلیل دادهها و استفاده از ابزارهای مختلف اینستاگرام اشاره کرد.
- ادمین تولید محتوا در اینستاگرام با یادگیری و آموزش مهارتهای لازم، انواع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی را برای پیج خود تولید کرده و به افزایش تعامل و جذابیت پیج کمک فراوانی میکند. {
- در مواردی که یک کامنت یا موضوع جنجالی مطرح میشود، او میتواند با پاسخهایی مناسب و آرامش بخش، تصویر برند را حفظ کند. |}{
- همچنین میتوانید به آگهی استخدامی کارفرماها پاسخ دهید و با آنها وارد همکاری شوید. |}
همچنین میتوانید در وبسایتهایی مانند انجام میدم عضو شوید و مهارتتان را ارائه دهید. اگر وارد این سایت شوید و زیردسته دستیار مجازی را ببینید، خواهید دید که افرادی نیز خود را به عنوان ادمین اینستاگرام معرفی کردهاند. اگر پیجتان بیزینسی باشد، ابزارهایی برای آنالیز پیج در اختیار شما قرار میگیرد.
ادمین اینستاگرام نقش مهمی در مدیریت و رشد پیج اینستاگرامی دارد که وظایف او به نیاز و اهداف برند متفاوت بستگی دارد. این وظایف از تبلیغات و تولید محتوا گرفته تا تحلیل دادهها و پاسخگویی دایرکتها را شامل میشود که در ادامه به طور کامل عنوان خواهیم کرد. همانطور که در قسمت بالا هم گفتم، این مورد به میزان وظایفی که ادمین برعهده میگیرد بستگی دارد. امکان دارد پیجی که تعداد فالوور متوسطی دارد، تعرفه پایینتری را برای استخدام ادمین درنظر بگیرد. چرا که احتمالاً تعداد دایرکتها و کامنتها زیاد نیست و کار ادمین نیز راحتتر است. اما پیجی که تعداد دایرکت زیادی دارد، طبیعتاً باید مبلغ بالاتری را به ادمین پرداخت کند.
شایان ذکر است که “حقوق ادمین اینستاگرام” نیز بر اساس شرح وظایف و خدماتی که برای پیج انجام می دهد، متفاوت است. اما سؤالی که خیلیها از ما میپرسند این است که چطور ادمین شویم؟ از کجا اقدام کنیم؟ وبسایتهای زیادی هستند که کار اصلی آنها، مدیریت پیج های اینستاگرام است. اگر شما نیز در این زمینه مهارت دارید، میتوانید با پشتیبانی این وبسایتها در تماس باشید و از آنها درخواست کنید تا به عنوان ادمین اینستاگرام در تیم آنها فعالیت کنید. البته وبسایتهای بسیار زیادی هستند که در این زمینه فعالیت میکنند، اما من در اینجا، وبسایتی را معرفی نمیکنم.
درآمد ادمین اینستاگرام به طور مستقیم به مهارتها و وظایف مختلفی که انجام میدهد، بستگی دارد. ادمین اینستاگرام نهتنها به مدیریت روزانه یک پیج میپردازد، بلکه باید تواناییهای مختلفی داشته باشد که به رشد و موفقیت پیج کمک کند که در ادامه به آنها میپردازیم. درآمد ادمین بهعنوان یک شغل پرطرفدار و ضروری در دنیای کسبوکارهای آنلاین، بستگی به مهارتها و وظایفی دارد که ادمین برای یک پیج انجام میدهد.
اگر تعداد فالوور یک پیج بالا باشد، طبیعتاً دایرکتهای زیادی ارسال میشود. به همین خاطر، خیلیها ادمین اینستاگرام را تنها برای همین کار استخدام میکنند. مثلاً پیجهای فروشگاهی که تعداد فالوور بسیار زیادی دارند، روزانه تعداد دایرکتهای بسیار زیادی را دریافت میکنند. البته اکثر کارهایی که در پیج انجام میشود، در راستای افزایش فالوور است.
مهمترین نکته این است که برای کسب درآمد قابل ملاحظه از اینستاگرام، باید تلاش و پشتکار داشته باشید و استراتژیهای متنوعی را اجرا کنید. همچنین، توجه به نیازها و علاقههای دنبال کنندگان و ایجاد ارتباط نزدیک با آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه، بهترین راه برای تعیین مقدار درآمد ادمین اینستاگرام، مطالعه و تحلیل موارد مرتبط با صنعت و بازار هدفتان و انجام آزمایشها و تستها برای تعیین بهترین راهکارهای درآمدزایی برای صفحه شما است.
مهارت تعیین استراتژی نیز برای شخصی به عنوان ادمین اینستاگرام خیلی مهم است. از آنجایی که تولید و تدوین ویدیو یکی از کارهای تخصصی است و داشتن مهارت و خلاقیت در تولید پست ویدیویی، به تجربه نیاز دارد؛ بسیاری از پیجهای اینستاگرامی، از ادمین تدوینگر کمک میگیرند. ادمین تدوینگر اینستاگرام، کار با ابزارهای ادیت و تدوین ویدیو را به صورت حرفهای بلد است و تجربه کافی در این زمینه دارد. اگر ادمینهای اینستاگرام بتوانند دانش خود را در زمینه بازاریابی و فروش افزایش دهند، بدون شک در تولید محتوا، تبلیغات و کپشننویسی بهتر عمل خواهند کرد. در نتیجه، محتوای تولید شده باعث افزایش انگیزه مشتری برای خرید محصولات و خدمات میشود.
تولید محتوا در اینستاگرام کار هر کسی نیست و یک مرد کهن هم به تنهایی از عهده آن بر نمیآید. همانطور که گفتیم، یک ادمین اینستاگرام باید مهارتهای زیادی داشته باشد ولی اگر تنها در یک زمینه حرفهای هستید، بازهم میتوانید یک ادمین اینستاگرام شوید. از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و کیفیت بالای پستها از نظر رنگ و لعاب از اهمیت زیادی برخوردار میباشد؛ بنابراین داشتن یک گرافیست حرفهای در مجموعهتان خالی از لطف نیست. ادمین گرافیست اینستاگرام، تصاویر مربوط به محصولات را ادیت کرده و پستهای جذاب گرافیکی برای پیج شما درست میکند. اغلب افراد تصور میکنند که بلاگری در اینستاگرام کار راحتی است و با این جمله که ” مگه چیه چنتا عکس و فیلم گرفتنه دیگههههه” از کنار آن رد میشوند. اما بلاگرهای موفق در اینستاگرام، از جمله افرادی هستند که با سلیقه بیشتر کاربران اینستاگرام آشنا هستند و مهارت عکاسی و فیلمبرداری مخصوص اینستاگرام را نیز دارند.
در اکثر قراردهایی که در زمینه استخدام ادمین اینستاگرام منعقد میشود، وظیفه افزایش فالوور برعهده ادمین است. در واقع اگر شما دیگر کارها مانند تولید محتوای منظم، ارسال منظم استوری، تعامل با مخاطبان و… را به خوبی انجام دهید، افزایش فالوور خود به خود اتفاق میافتد. البته برای آشنایی با جدیدترین روشهای افزایش فالوور، پیشنهاد میکنم از دوره آنلاین کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید.
در برخی دیگر از بیزینسها، وظایف ادمین محدود به انتشار محتوا و تعامل با مخاطبان است. این تفاوت در مسئولیتها و اختیارات ادمینها، عامل اصلی تعیین میزان درآمد آنها به شمار میآید. به عبارت دیگر، هر چقدر که مسئولیتهای ادمین بیشتر باشد، طبیعتا درآمد بیشتری هم خواهد داشت.
درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟